Met ‘Technieken Haentjens’ wil ik een langetermijnrelatie opbouwen met mijn klanten.
Lees hieronder hoe ik hier elke dag aan werk.
letterlijk en figuurlijk dichtbij zijn
Ik ben steeds ‘one phonecall away’ van mijn klanten en neem hun vragen steeds serieus. Snel kunnen inspelen op vragen of bij acute problemen is daarbij belangrijk. Om die reden ben ook vooral in zijn eigen regio (Kempen) actief.
uw technieken door en door leren kennen
Alleen met kennis van zaken kan ik u het beste advies geven voor uw technieken. Die bouw ik op door alles zélf te doen: van prospectie tot berekening, van installatie tot depannage. U kan dan ook bij mij terecht voor kleine en grote vragen, zowel over mijn eigen installaties als bestaande technieken.
uw persoonlijke gids in het HVAC-landschap
De technische wereld is erg complex en als klant ziet u door de bomen het bos vaak niet meer. JIk zet zijn expertise graag in om u wegwijs te maken in het aanbod. Om u eerlijk, objectief en onafhankelijk advies te kunnen geven kies ik er ook voor om mijn naam niet aan één merk te verbinden. Op die manier kan ik volledig vanuit uw unieke situatie meedenken.
besparen op energie, niet op kwaliteit
Ik plaats enkel installaties die ik ook voor mezelf zou kiezen, en dat is alleen het beste. Besparen op kwaliteit vindt ik vreselijk, besparen op energie daarentegen is een evidentie.
elke dag innoveren
De sector is in volle groei en ontwikkeling, waarbij vooral duurzaamheid een belangrijk thema is. Er komen dan ook steeds nieuwe en betere modellen en technieken op de markt. Ik volg deze ontwikkelingen voor mijn klanten op de voet, zodat ik goed advies kan geven en de nieuwste modellen kan aanbieden.
van maximaal rendement een erezaak maken
Mijn grootste troef is mijn diepgaande kennis van regeltechniek. Hierdoor weet ik als geen ander het beste uit uw technieken te halen, en dat loont.